21 Ιουνίου 2010

A tourist in Athens


Χθες έγινα για λίγο τουρίστας στην Αθήνα. Μαύρο γυαλί, βερμούδα, σαγιονάρα και μια φωτογραφική στο λαιμό. Με τη καλύτερη παρέα στο κόσμο δίπλα μου σε παρόμοια αμφίεση έκανα τον επισκέπτη στην ίδια μου την πόλη. Ήταν τέτοιο το αίσθημα που ήθελα να μπω μέσα στα τουριστικά μαγαζιά στο Μοναστηράκι και την πλάκα και να δω τα αγαλματάκια. Περίμενα να σκάσει από πουθενά ο Jose και να μου πει “Αυτό δέκα έουρος!”…


Δύο κυρίες που μας μπάνισαν για τουρίστες μάλλον νόστιμους – αφού το είπαν στα ελληνικά νομίζοντας ότι μιλάμε άλλη γλώσσα – ήταν το κλου της βόλτας. Τέλος με παγωτό και συναυλία στη Κλαθμώνος...έστω κι αν σε είχαν χτυπήσει τα παπούτσια και έφυγες… :-(


Τελικά υπάρχουν όμορφα μέρη σε αυτή τη πόλη…




22 σχόλια:

  1. axxxx ναι υπάρχουν!!!!
    Άγνωστος μεταξύ αγνώστων! Τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σύντομα και ποδηλατάδα εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κουκουβαια 10 εουρος, Απολο 15 εουρος, Αφροδιτη 8 εουρος, επειδη λειπει κεφαλι. Νικη Μοθρακης 20 εουρος. Α οχι Μοθρακης, Σα Μοθρακης :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. of course και υπαρχουνε καλο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Ηφαιστίωνας: Καλά...γνωστούς στην Αθήνα βλέπεις για τη πλάκα σου! Οπότε αυτό μη το δένεις και κόμπο! Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Μelancholic Anonymous: Το σκεπτόμουν χθες πολύ σοβαρά να σου πω την αλήθεια. Απλά θέλει προσοχή γαμώτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Geminicious: Δεν είναι ακριβώς Μοθράκη...είναι σαν Μοθράκη!! χαχαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φυσικά και υπάρχουν όμορφα μέρη.
    Αλλά είσαι γκαβός και δεν τα έβλεπες. λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλέ ναι! θέλει (εδώ μιλάω εκ πείρας). αλλά αν κολλήσεις μετά ό,τι και αν γίνει θα βλέπεις τα πράγματα "ποδηλατικά"...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Bear: Μέσα στη καλοσύνη...χαχαχαχα!!! Το ξέρω τετραποδή μου φλοκάτη. Έχουμε πει...αυτή τη πόλη...αγαπάμε να τη μισούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Μelancholic Anonymous: Αυτό νομίζω κι εγώ...προς το παρόν λέω να το αναβάλω. Αλλά όχι για πολύ! χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δηλαδή λίγο έλειψε να σας κυνηγάνε φωνάζοντας, έλα μύγδαλα μύγδαλα!!!
    Πολύ καλά να περνάς στην πόλη σου τουρίστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αναρωτιέμαι σε πόσες φωτογραφίες γιαπωνέζων φιγουράρουμε όλοι όσοι πάμε σ' αυτά τα μέρη...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ναι, υπάρχουν ωραία σημεία σε αυτήν την πόλη.

    Φυσικά αναφέρομαι στην δική μου πόλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 1]Zηλεύω σαν πουτ@ν@ που εγώ έφυγα κ εσείς συνεχίσατε τη βολτούλα...Σνιφ σνιφ...

    2]Ζηλεύω πάλι σαν πουτ@ν@ που πήγατε στο live και ακούσατε κ το κομμάτι μου και με πήρατε τηλεφωνο κιολας παλιόπαιδα...

    3]Σας αγαπώ.Και τα 2.οκ,εσένα λιγάκι περισσότρερο,αλλά και την παρέα σου.Άλλωστε,εγώ ευθύνομαι που την έχεις δίπλα σου :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ



    ΣΜΟΥΤΣ

    x x x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Φούλη: Μα φαντάζεσαι να με κυνήγαγε καμιά τρελή μέσα στην Αρεοπαγείτου και να μου φωνάζει..."στάσου μύγδαλα"...χαχαχαχαχαχααχα!!!! Θα ήταν επικό σκηνικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Dimosthenis: Σε χαλάει παιδάκι μου που σε έχουν οι Γιαπωνέζοι στα σπίτια τους και τους τα ομορφαίνεις; Εμένα προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου...χαχαχαχαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @G4George: Η δικιά μου είναι πιο μεγάλη και πιο ωραία...για τη πόλη μιλάω βέβαια...χαχαχαχαχαχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Νινέτα:

    1) Να μα έρθεις σύντομα-σύντομα και θα σε πάω όσες βόλτες θες!

    2)Be mine, be mine, be mine, be my rock'n'roll queen...χαχαχαχαχαχαα!!!!

    3)Έχεις μεγάλο μερίδιο ευθύνης είναι αλήθεια. Νομίζω πως έχουμε βρει και κουμπάρα...χαχαχαχαχαχαχ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωραιότατα μέρη έχει, απλώς οι κάτοικοι είναι λίγο μουρλοί, ενίοτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Θράσος: Καλέ...έχουμε ξεφύγει πλέον...τι να λέμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;