3 Φεβρουαρίου 2011

Που λένε Αλέκα και με μπερδεύουν με την Άλλη...

Δύσκολες ερωτήσεις μου βάζεις μανίτσα μου. Ποιος σου είπε πρώτα από όλα ότι μπορώ να παίζω βραδιάτικα την Αλέκα; Τι πάει να πει δεν είναι Αριστερά η Αλέκα. Για σε παρακαλώ, μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Δύο πράγματα έχω στη ζωή μου ιερά. Το ένα είναι η Αλέκα και το άλλο το Frappuccino CaramelLight παρακαλώ… μια γραμμή την έχουμε! Γι’ αυτό, λοιπόν, μη μου μιλάς για Αριστερά, είναι αφορήτως κουραστικό.

Κοίτα να δεις! Αν θες σοβαρά να μιλήσουμε για το τι είναι Αριστερά, θα σου πω το εξής. Αριστερά δεν είναι να πίνεις φραπέ με κόκκινο καλαμάκι για να φέρνει στο Μάο, αλλά να πίνεις φραπέ χωρίς καλαμάκι! Με πιάνεις; Μη πιάνεις καλέ, σχήμα λόγου ήταν. Να ορίστε, κι αυτό είναι Αριστερά, δηλαδή η αρετή της αυτοσυγκράτησης. Να θες να πιάσεις το μπούτι της τύπισσας και να σέβεσαι όχι την τιμή και την υπόληψη της, αλλά το γεγονός το ότι δεν έχει ξυρίσει τα πόδια της. Και αν βρε αδερφέ μία στο εκατομμύριο… λέμε τώρα… το πιάσεις εσύ, Αριστερά είναι να μην της υποδείξεις ότι δεν ξυρίστηκε. Στην τελική, το ξέρει πολύ καλύτερα η ίδια … δεν περίμενε εσένα.

Αν πάλι αναρωτιέσαι αν υπάρχει αυτή η Αριστερά, τι να σου πω; Βρήκες άνθρωπο να ρωτήσεις. Εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι ο άνθρωπος γεννιέται Δεξιός! Καλέ έλα εδώ… όχι σαν τον Καραμανλή… ηρέμησε! Εννοούμε τοιουτοτρόπως βιολογικά δεξιός. Μου είσαι και ευαίσθητο και τρέμω μη μου κάνεις κάνα χαρακίρι. Γι’ αυτό σου λέω, μη μιλάμε για Αριστερά.

Αααα και βγάλε καμάρι μου το αμπέχονο που ψάρεψες από το φίλο σου το Μήτσο. Ούτε αυτό είναι Αριστερά. Γιατί καμάρι μου ο Che το φόραγε μεν, αλλά ο Che είχε και τύπο. Ενώ εσύ τα μαύρα σου τα χάλια έχεις… μη τα χειροτερεύεις.

Να σου πω και όταν γυρίζεις τσάκω μου μια παστούλα από του Paul. Τι εννοείς κάνει μια περιουσία; Κοίτα να δεις χρυσό μου, Αριστερά δεν είναι να μπαίνεις μέσα στο πορτοφόλι μου, αλλά να με αφήνεις να σου ανοίξω οικειοθελώς το φερμουάρ. Οπότε φέρε εκεί τη πάστα και παράτα μας στην ησυχία μας.

Και σε παρακαλώ, το απόγευμα θέλω να με πετάξεις μέχρι τη θεία την Ευλαμπία. Έχει έρθει ο θείος ο Πολύκαρπος και πρέπει να τον δω πριν τινάξει τα πέταλα. Τι σημαίνει δεν με πας; Τι σημαίνει καλέ απεργείς εις ένδειξη διαμαρτυρίας; Αααα να σου πω καμάρι, κάπως λάθος σας τα μαθαίνουν εκεί στη κλαδική του Περισσού. Αριστερά αγόρι μου δεν είναι να με παιδεύεις, αλλά να με πας στη Θεία Ευλαμπία και να της πεις ότι είσαι gay… πάρτην κάτω… να φεύγουμε και μια ώρα αρχύτερα και να μας αφήκει πλέον εκείνο το εξ αδιαιρέτου στην Κινέττα. Επίσης να σημειώσω ότι δεν είναι επίσης πολύ Αριστερό να ζεις στα 105 και να μην έχεις μεταβιβάσει το σπίτι σε αυτή που σε ξεσκατίζει.

Και για να κλείσουμε πάτα play στο dvd να καταλάβεις πόσο άκυρο είναι να ψάχνεις την Αριστερά. Έτσι κι αλλιώς καμάρι μου, η Αριστερά είναι ιδέα, όχι πορτοφόλι που έχεις χάσει και το τάζεις στον Άγιο Φανούριο για να το βρεις. Ως ιδέα, λοιπόν, δύσκολα εφαρμόζεται, σπάνια βρίσκεται, συχνότατα δοκιμάζεται και πιθανότατα υπάρχει σε όμορφα και καλοφτιαγμένα παραμύθια.

Αν με ξαναρωτάς αν είμαι Αριστερός, θα σου πω ότι προσπαθώ… δεν είναι πάντα εύκολο. Από την άλλη, χίλιες φορές αγάπη μου ανθρώπινα Δεξιός, παρά ντεμέκ Αριστερός. Μη κοιτάς την Αλέκα… αυτή είναι επίσης ιδέα!

24 σχόλια:

  1. δεν υπαρχει αριστερα
    καποτε στην ελευθεροτυπια ειδα μια γελιογραφια
    ο λενιν αγαλμα κι απο κατω στην πλατεια της μοσχας ενας συντροφος
    συντροφε λενιν του λεει
    μας ειχες πει οτι ο κουμουνισμος θα κραταγε μια ζωη
    κια ο λενιν απαντα
    μα τοσο κρατησε
    αυτο τα λεει
    ολα
    οσον αφορα την αριστερα στην ελλαδα, ειναι τοσο αφελης οσο η νιτσα μαρουδα στο ελληνικο σινεμα και τοσο επικυνδινη οσο η ακραια δεξια
    ειδικα ο συριζα μας απεδειξε οτι παει ακομη πρωτη δημοτικου ενω το κκε εχει μεινει στη β λυκειου εδω και χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Η αριστερά είναι ιδέα... Ως ιδέα, λοιπόν, δύσκολα εφαρμόζεται, σπάνια βρίσκεται, συχνότατα δοκιμάζεται και πιθανότατα υπάρχει σε όμορφα και καλοφτιαγμένα παραμύθια."

    Απλά respect!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Αριστερα είναι μια ιδέα σίγουρα. Κι αυτή είναι κι η δύναμή της κατά την ταπεινή μου άποψη. Πότε θα το καταλάβουν κάποιοι επιτέλους;


    - Πού ήταν η Αριστερά, Ντίντα μου;
    - Τι ώρα;
    ΧΑΧΑΧΑ..... classic...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!!!! Είναι ιδέα όπως το είπες.. ανεφάρμοστη και μόνο στα λόγια..
    Απίστευτη σειρά, με πολύ γέλιο, γιατί κόπηκε γμτ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Noύμερο στα σίριαλ. Νούμερο προσεχώς και στο Δελφινάριο. Δυστυχώς.

    (Για την αριστερά μιλάω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ασωτέ μου, δεν ξέρω αν υπάρχει Αριστερά. Σε τέτοια επικίνδυνα μονοπάτια δεν μπήκα και μήτε θέλω να μπω. Μπορώ να σου πω, όμως, σαν ένα ωραίο παραμύθι με το απαραίτητο ηθικό δίδαγμα...τι πρέπει να είναι η Αριστερά. Βλέπεις πάντοτε από τη θεωρία μέχρι την πράξη υπάρχει βάθος αμέτρητο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα τα λέω αγαπητέ μου Gay in Evia. Γιατί πολύ συζήτηση γίνεται αιώνες τώρα για αυτή την Αριστερά που μεταξύ μας δεν έχω και πολυδεί πέρα από το βιβλία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το θέμα querida Δήμο μου είναι ότι ως ως ιδέα τροφοδοτεί, αλλα η ριμάδα η ζωή είναι αλλόθρησκη. Μη συζητήσουμε για την αγορά...Φανή Δρακοπούλου με Χαρούλα Αλεξίου ένα πράγμα! Θα μου πεις...βλέπεις και πουθενά επίσημα να τροφοδοτεί έστω; Απαπα...κουράστηκα...και θα προσθέσω..."Εεεεε πιο αριστερά εγώ!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ηφαιστιωνά μου, όντως καλή σειρά. Λίγο υστερική για τα γούστα μου, αλλά καλή όντως! Τώρα γιατί κόπηκε...υπάρχουν πολύ αστικοί θρύλοι...χαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Apos μου, της μοίρας της γραφτό είναι, σαν από εργοστασιακή ρύθμιση. Ένα έχω να πω, όποιος τα βάζει με την ανθρώπινη φύση...χαμένος βγαίνει!!

    (προφανώς καλέ! με φαντάζεσαι να με παίζει ο Σεφερλής στο Δελφινάριο; Θα καταρεύσω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και πάνω που σκεφτόμουν να ψάξω να βάλω λινκ για το βίντεο... με πρόλαβες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πριν καταρρεύσεις, σε παρακαλώ να με λες querido, όχι querida! Με τα υπόλοιπα συμφωνώ (άντε γιατί μας παρακολουθούν και ισπανόφωνοι κατάσκοποι....)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοίτα που μου έγινες και ο Ιθπανός Μπαμπινιώτης...έλεος...άντε μην αρχίσω!!!

    :-#

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δάσκαλε, με έμαθες να είμαι πάντα μπροστά από την εποχή μου. Πρώτα από εσάς, για εσάς!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ποτέ δεν χώνεψα την αριστερά σαν(ιδέα) και ας το έπαιζε ο πατέρας αριστερός, γεννήθηκα καπιτάλα, και μου αρέσει ότι θέλω και μπορώ να το έχω...
    Μήπως όσοι αναφέρονται για (αριστερά) μιλάνε για τη θέση των .....στο παντελόνι; γιατί μόνο εκεί μπορεί να υπάρχει αριστερά.....
    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή η Αριστερά ως ιδέα, αρκεί να μην ανοίξει το στόμα της...
    Το βιντεάκι κορυφαίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φούλη μου λίγο υπερβολική σε βρίσκω! Η μόνη μας διαφορά είναι ότι λατρεύω την Αριστερά σαν ιδέα, σαν κινητήριο δύναμη...σαν κίνητρο για κάτι καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Turi μου, η Αριστερά είναι εξ ορισμού "μουγκή". Όταν όμως πραγματικά υπάρχει, τότε μιλάει σαν το πιο δεινό λόγιο!!

    (το βιντεάκι άπαιχτο!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Παιδια σηκωθητε να βγουμε στους δρομους,
    με rolex στα χερια,
    και γουνες στους ωμους"
    χα-χα-χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σαν ιδέα θα συμφωνήσω είναι καλή,αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι, το να το παίζεις αριστερός και να έχεις το Τζιπ HUMMER ,και τα PRADA ...
    Καλημέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αμάν και εσύ μόλις σου μοιράζουν μια προκύρηξη πας και τους πιάνεις κουβέντα.Τι άνθρωπος είσαι πια?Τίποτα δεν έμαθες στα ??,5 σου χρόνια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ephemeron, μη νομίζεις και η διαμαρτυρία θέλει το στυλ της...χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φούλη μου, τον Τσακνή περιγράφεις; Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπητέ Stewie μου, τι να κάνω εγώ και η ενδόμυχη κοινωνική μου περιέργεια; Τι να κάνω, πες μου!!

    :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;