2 Αυγούστου 2011

Sales


Αναγνώστη μου, μέσα στο κατακαλόκαιρο σου έχω ευκαιρία από τις λίγες. Τώρα που τα real estate είναι καταβαραθρωμένα και παίρνεις δυαράκι στις Κουκουβάουνες κοψοχρονιά – άσχετο το ότι δεν έχεις βέβαια τα λεφτά να το πάρεις. Αν έχεις, λοιπόν, τίποτα petty cash στην άκρη, σου έχω τεφαρίκι από τα λίγα.


“Πωλείται πόλη ευάερη και ευήλια, 186 στρεμμάτων στη Νότια Ντακότα των ΗΠΑ. Παρέα με τη πόλη διατίθενται μόλις 10 κάτοικοι. Τιμή ανά στρέμμα 3.000 ευρώ”


Πες μου αγαπητέ μου αναγνώστη που βρίσκεις αλλού τέτοια προσφορά; Γιατί οικοπεδάκι εξ αδιαιρέτου στα Κιούρκα, δεν παίρνεις με 3.000 ευρώ το τετραγωνικό. Και που να μπλέκεις με τις «τακτοποιήσεις» του Παπακωνσταντίνου… δεν θες, trust me! Άσε και το άλλο Plus! Σε ρωτώ… 10 εργαζόμενους (aka κατοίκους) ούτε σε ΔΕΚΟ του Ελληνικού Δημοσίου δεν βρίσκεις. Εδώ και σε κάτι απίθανες έχει στη ξεφτίλα 100 εργαζομένους. Πρόσθετα, στο Αμέρικα δεν έχει και καθεστώς «εφεδρείας»…


Έλα… παραδέξου ότι σε έχω κωλο-φτιάξει και πέσε το παραδάκι. Εντός του παρόντος γίνονται και διακανονισμοί για εξ αδιαιρέτου αγορές του ευρύτερου ακινήτου. Έλα να γίνουμε συγκάτοικοι στην τρέλα…



2 σχόλια:

  1. Χαχαχα!! Γιατί όχι Άσωτε; Είδαμε προκοπή από εδώ; Εκεί τουλάχιστον θα είμαστε και παράγοντες της πόλης...χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;