11 Δεκεμβρίου 2011

Survivor



Λένε ότι όσο πλησιάζει ο καιρός που θέλεις κάτι, η αναμονή σου φαίνεται αιώνια. Αλήθεια είναι, το πιστεύω! Όπως και με λύπη, μάλλον, σε λίγο καιρό θα πιστοποιήσω, πως αυτό που καρτερούσες τόσο καιρό περνά σα νερό. Άτιμη ανθρώπινη ζωή, αυτό έχω μόνο να πω. Σίγουρα θα γίνω πρίγκιπας, το αποφάσισα…

Θα ήθελα πολύ να κάνω έναν απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας μου εδώ στα ξένα, αλλά νομίζω ότι δεν είναι ακόμα η ώρα. Αυτά βλέπεις παραδοσιακά γίνονται την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, τότε που το ζάχαρο έχει χτυπήσει κόκκινο από τα μελομακάρονα, πλησιάζει η ώρα της επιστροφής, συνεπώς είσαι και πιο ευσυγκίνητος, σαν άλλη TV persona σε ώρες υψηλής τηλεθέασης. Drama Queen δηλαδή!

Άλλη μια Κυριακή, τόσες που έχω χάσει πλέον τον αριθμό, που ο καιρός είναι συννεφιασμένος. Συνειδητοποιώ τελικά ότι όταν είμαι στο σπίτι, αυτός ο καιρός μου αρέσει και λίγο. Πόσο μάλλον δε όταν έχεις συντροφιά λίγη ελληνικότατη Merenda. Όλα τελικά περνάνε με λίγη γλυκιά και σοκολατένια πραλίνα φουντουκιού. Νόμος!

Και τέλος… άσχετο, αλλά θα σκάσω αν δεν το πω… το concept του video clip της Adele για το Someone like Υou ήταν ‘η Adele γυρνοβολάει στο Παρίσι’…; 

18 σχόλια:

  1. Μερέντα? Εγώ πάλι προτιμώ ένα κιλό ρετσίνα.
    Φιλιά πολλά απο την ηλιόλουστη, και μόνο, Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα! Πραγματικά όταν αναμένεις κάτι, δεν περνάει ο καιρός!!!
    Δεν το έχω δει το βίντεοκλιπ της, πάω τώρα!!! Μερέντα;;; Όταν κάνει κρύο κιόλας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα πείτε μου, δεν έχουν και οι Drama Queen τη χάρη τους;

    Δεν ξέρω πως ακριβώς προτιμάτε την μερέντα αλλά να μου επιτρέψετε να σας προτείνω αυτό:
    http://oladepalabras.blogspot.com/2011/11/blog-post_05.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι και γιατί μετράς και εσύ καλέ; Πάλι καλά που έχασες τους υπολογισμούς (που το αμφιβάλλω) Θες να μουρλαθείς μια ωρα νωρίτερα; Μια χαρά είναι και οι Κυριακές! Χαλαρά βρε! Χαλαρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπομονη θα ευχαριστηθείς ηλιόλουστες γκρινιάρες μέρες στην πατρίδα οταν έρθεις...
    Τι Drama Queen θα ήσουν χωρίς της πραλινάτες γόβες;δικες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπώ την μερέντα, ειδικά όταν έχει κρύο! Είναι σαν βελούδικνος οργασμός της γλώσσας~!:)

    Χεχεχε! Το παράκανα...Αλλά ζήλεψα τώρα!:)

    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φάε την μερέντα σου τζε εν να σου περάσει;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Διαβάζοντας το κείμενο μού γεννήθηκαν αυτομάτως αι ακόλουθοι σκέψεις:
    Ο συννεφιασμένος καιρός αυξάνει τα περιστατικά κατάθλιψης.
    Η Μερέντα παχαίνει.
    Η Adele sucks.

    Ελπίζω να έφτασαν μέχρι εκεί τα αισιόδοξα βάιμπς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ben Provis...ρετσίνα; Ούτε ένα Cabernet...ένα Μοσχοφίλερο βρε αδερφέ! Πόσο Μαντάμ Σουσού ακούστηκα...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ηφαιστίωνα, ελπίζω να το έχεις δει πλέον! Ωραίο τραγούδι, αλλά πολύ περπάτημα βρε αδερφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητή μου Αθηνά, εγώ κακιά κουβέντα για τους δραματικούς δεν θα μπορούσα ποτέ να αρθρώσω...καταλαβαίνετε!

    Κάνω μια ωραία τούρτα με πραλίνα φουντουκιού. Αχ...σύντομα θα την κάνω! Θα έχω υπόψιν και τη δική σας ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ιθάκη-man μετράω τις μέρες σαν το φυλακισμένο. Άσε! Επίσης τι εννοείς; Μπορώ να μουρλαθώ και παραπάνω; Γίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φούλη, ευχαριστώ για τις γόβες, αλλά πρώτον θα με πεθάνει η μέση μου (και θα γκρινιάζω περισσότερο), δεύτερον πως στο διάολο περπατάτε με αυτά τα πράγματα του διαβόλου, τρίτον εδώ καλή μου τις βλέπω με την υγρασία να γίνονται ένα με το λιθόστρωτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σκορπίνα, πετάξου καλέ μέχρι τη γωνία να πάρεις μία...δεν κάνει να σου λείπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Fatsas...κι άλλος Κύπριος; Ααααα καλωσήρθατε! Την τρώω με σύνεση...δεν είναι για χόρταση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μεγαλειότατε μου λέτε εμμέσως πλην σαφώς ότι θα γίνω μια καταθλιπτική και άμουση τοφάλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;