19 Ιουνίου 2012

Antoine

Έλα… έγιναν εκλογές. Έκλασε η νύφη… σχόλασε ο γάμος! Τραγικές απώλειες από την επόμενη βουλή (ναι με μικρό β!). Βέβαια όταν μπήκε μέσα η Παπακώστα… αχ Θέε μου, Θέε μου… τι να λέμε εμείς! Μεταξύ μας δεν έχω κουράγιο να σχολιάσω το εκλογικό αποτέλεσμα. Άλλωστε να ξεχειμωνιάσουμε με δαύτη την κυβέρνηση δεν το βλέπω. Οπότε ας τους δώσουμε λίγη περίοδο χάριτος και επανερχόμαστε… εδώ θα είμαστε!

Σε αφήνω με σπαρταριστό, άκρως επίκαιρο στιγμιότυπο από τη λατρεμένη Dolce Vita που μου θύμισε το Ζουζούνι…

15 σχόλια:

  1. χαχαχα σχεδόν έχω δει όλη τη σειρά μέσα από το youtube ξανά! χαχαχα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχω δεί τον αντωνακη στο μετρό...είναι κούκλος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον Σαμαρά; Δεν είσαι καλά! Αλλά να μου πεις...τα ίδια έλεγε και η Βίσση κάποτε!

      Διαγραφή
  3. Χαχαχα, κι εμένα ανύπαρκτες είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σωστά γράφεις βουλή με μικρό "β", γιατί αν προέκυπτε Βουλή Λαού, το μέλλον μας θα ήταν διαφορετικό.
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το εκλογικό αποτέλεσμα,ήταν σχεδόν αναμενόμενο,να σκεφτείς μεγάλη γυναίκα αριστερή με προέτρεψε να ψηφίσω Αντωνάκη,και τόνισε "πότε" Τσιπρα!! δεν πάμε καλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι εννοείς Φούλη μου αριστερή; Όχι να βγάλουμε να τη μετρήσουμε...γιατί αριστερό και Antoine δεν γίνεται...δεν βγαίνω μάνα μου!!

      Διαγραφή
    2. σάμπως βγαίνω εγώ αγορίνα μου ,κουβέντα να γίνετε

      Διαγραφή
  6. Τι να σχολιάσεις καλέ μου? Όλα είναι τέλεια, όλα είναι καλά! Έλα πίσω περνάμε τέλεια!!! Δεν υπάρχει ούτε κρίση ούτε τίποτα...και τώρα με το Σαμαρά όλα θα πάνε ακόμα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά κάτσε να βγουν όλοι από το νοσοκομείο...και μετά βλέπουμε πόσο ωραία είναι! χαχα!

      Διαγραφή

Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;