16 Αυγούστου 2012

Top-10


Πέρασε ο καιρός! Σαν χθες μου φαίνεται που μπήκα στο σπίτι, πήρα το ζουζούνι τηλέφωνο και έβαλα τα κλάματα. Τότε που ένιωσα την απόλυτη μοναξιά, λες και αν πέθαινα εκείνη τη στιγμή, δεν θα με έβρισκε κανείς για τουλάχιστον κάνα μήνα. Τόση δραματικότητα και βάλε. Πάντως ακόμα αν με ρωτήσεις, δεν το έχω πολύ-συνειδητοποιήσει ότι φεύγω, μάλλον όταν θα είναι να κλειδώσω το σπίτι και θα το δω άδειο, μπορεί τότε να καταλάβω ότι η περιπέτεια τελείωσε. Σε κάθε περίπτωση, θα δούμε!

Δεν θέλω να σταθώ στο πόσο αποκαλυπτικός υπήρξε αυτός ο χρόνος για τον ίδιο μου τον εαυτό, τούτο είναι κάτι που θέλω να κρατήσω για μένα και τα αγαπημένα μου πρόσωπα. Εδώ αντ’ αυτού μπορώ να μοιραστώ τα μικρά καθημερινά πράγματα που θα μου λείψουν από το Νησί, με το οποίο σας έπρηξα έναν ολόκληρο χρόνο. Πάρτε, λοιπόν, με μια λίστα με τις λατρεμένες απώλειες, σε τυχαία τελείως σειρά.  

1. TK Maxx, γιατί μπορούσες να πάρεις σώβρακο DK και CK μόνο με 7 λίρες!

2. Naan Bread, γιατί συντρόφευσε κάθε γαστρονομική μου προσπάθεια σε μια ονειρεμένη κουζίνα γκαζιού.

3. Gas Boiler, γιατί όταν ήθελα να κάνω μπάνιο απλά πήγαινα, χωρίς να περιμένω κανένα ρημάδι θερμοσίφωνα.

4. Πολύ-μηχάνημα στη δουλειά, γιατί το μόνο που δεν έκανε ήταν να σου ψήνει και καφεδάκι.

5. Sticky Toffee Pudding, γιατί πρέπει να τη δοκίμαζα όπου σταθώ κι όπου βρεθώ, τόσο που κάνα δυο κιλά προέρχονται αποκλειστικά από αυτήν.

6. Lemon Curd και Lemon Muffins, γιατί άλλο ένα κιλό πρέπει να είναι από αυτό το λατρεμένο κατασκεύασμα από λεμόνι.

7. Φρούτα όλο το χρόνο, γιατί ο όγκος φράουλας και σταφυλιού που έφαγα ένα χρόνο, θέλει αθροιστικά τουλάχιστον πέντε ελληνικά χρόνια.  

8. Μηδενικά dispatching fees στο Amazon, γιατί εδώ τα βιβλιαράκια τα παίρναμε χωρίς να αγχωνόμαστε για το πόσο θα μας χρεώσουν σε μεταφορικά.

9. Ποδήλατο, γιατί ήταν το πιο αγαπημένο καθημερινό μέσο, ακόμα και αν επιχείρησε ανεπιτυχώς να με δολοφονήσει τουλάχιστον τρεις φορές.

10. Οικιακοί λογαριασμοί, γιατί πρώτη φορά στη ζωή μου ένιωθα τέτοια ηρεμία όταν άνοιγα το μπιλιέτο από τους σπιτονοικοκυραίους.

Θα μπορούσα να σου εκθέσω μια ολόκληρη λίστα, αλλά λέω να μείνω σε αυτά τα δέκα για highlights! Για το τι δεν θα μου λείψει, μπορούμε να τα πούμε μια άλλη φορά… 

9 σχόλια:

  1. Όλα καλά...αυτό το DK μου έχει σπάσει το κεφάλι...ψάχνω να το βρω...μήπως εννοείς DG???

    Eννοείται πως θέλουμε και το τι ΔΕ θα σου λείψει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Donna Karan καλέ! Απαπα...τίποτα δεν σου έχω μάθει πια; Τίποτα;

      Ήμουν σίγουρος ότι θα θες ειδικά αυτό που δεν θα μου λείψει, για να αρχίσεις τη μουρμούρα...χαχα!

      Διαγραφή
  2. Πέρασε γρήγορα ένας χρόνος. Τόσο γεμάτος πράγματι! Θα πρόσθετα και την αγάπη στην λατρεμένη ή είναι απλά my wishful thinking?
    By the way το έργο στη φωτό είναι από το silver jubilee. Αρχαίο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Λατρεμένη Apos είναι στη καρδιά μας όπου και αν βρισκόμαστε...οπότε δε λογίζεται σαν απώλεια! Άντε και στα δικά μας τόσα χρόνια...στο silver ή στο diamond Θα κολλήσουμε;

      Διαγραφή
  3. πέρασε ένας χρόνος!! να υποθέσω ζορίστηκες πολύ να συνηθίσεις τα Donna Karan,τι τραβάς και εσύ καρδιά μου....
    καλώς να έρθεις στο αγαπημένο μας χάος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φούλη μου επέστρεψα στο χάος και μετακόμισα ήδη σε μεγαλύτερο χάος...ζωάρα!!

      Διαγραφή
  4. Α, γυρισες; Καλως τον. Καλη αναπροσαρμογη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;